I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 4 April 2011

Jauh........

Jauh aku mencari tapi jauh juga hati ini tertinggal.....
masih lagi mencari arah mner harus aku lalui....harus aku tujui....
xterdaya lagi hati ini untuk aku menyakiti.....


xterniat dihati aku untuk aku ciptakan kekeruhan antara kiter....
tapi hati ini hanya perlukan sedikit ruang untuk engkau mengisi kekosongan dihati ini....
maaf andainya aku telah silap akan perbuatan untuk aku menagih itu semua dari kamo0...
mungkin aku insan lemah yang tidak punya apa2....


aku hanya mampu katakan aku tiada berniat untuk menyakiti hatimu.....
aku  rela untuk melepaskan dirimu untuk tidak lagi disakiti.....
tapi kuatkah hati aku untuk menerima ini semua?????
perlukah aku korbankan cinta aku??????
xterniat di hati aku untuk aku menipu dan manjadi penipu......

mungkin aku silap kerana jatuh cinta pada kamo0.....
yang tidak layak untuk aku kotorkan hati kamo0 yang suci...
betul!!!!!
aku mmg tidak layak.....
aku hanya layak pada yang tidak punya hati.....
dan hati yang mcm aku ini....
biler hati aku bergabung dengan hati yang kering maka hati kami akan menjadi makin keras....
yaaa!!!!!
sangat benar dan tulus......

maafkan aku kerana aku telah menyakiti hati mu lagi untuk kesekian kalinyer yang entah keberapa....
jahatnya aku.....!!!!!
bodohnya aku......!!!!!
kejamnya aku!!!!
JAHILNYA AKU!!!!!!


MAAFKAN AKU!!!!!




aku bukan lagi WIDURI HIDUPMU....




haruskah aku juga layu seperti bunga yang menjadi pujaan ramai ini???






No comments:

Post a Comment