I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 10 January 2012

Cinta hadir tanpa dipaksa Perpisahan terjadi tanpa disangka....

SElamaT TinggaL CHENTA lalu.....

CHENTA kamo0 akan terSEMAT kukuh walaupuN ribuT dan TAuFAN melanda .....
Terlalu perit untuk aku terima biarpun aku dah lalukan yang terbaik untuk kita BAHAGIA.....

BAHAGIA yang aku rasakan hanya sementara....
MAAFKAN aku kerana kekurangan yang ada pada aku....
untuk Kamo0 PERCAYALAH aku sayang ko lebih dr NYAWA aku.....
aku xkan bagi kasih sayang aku ni pada org len selain dr ko....
kenapa ko masih meragui kasih sayang yg aku bagi ni pada Ko???
terlalu jahat ke aku pada mata ko????

TERLALU perit untuk aku telan biarpun kita dah banyak kali terputus tapi kerana teguhnya CHENTA kita, kita masih bersama....
tapi kali ini aku tidak pasti adakah kita masih LAYAK ataupun tidak untuk bersama lagi.....

MAAFKAN AKU....
aku bukan seperti yang kamo0 mahukan....



 Kebencian yang kamo0 bagi pada Aku akan ku Simpan kukuh buat selamanya
terima kasih kerana sebuah
KEJUJURAN............



Sekian.....


No comments:

Post a Comment